גמילה מהימורים בצפון

גמילה מהימורים בצפון והסביבה

מזהים על עצמכם או על מישהו מיקיריכם שיש כאן חשד להתמכרות להימורים? הימורים באופן כללי נמצאים מחוץ לחוק, אבל בשונה מסמים למשל ושאר גורמי התמכרות אסורים, הימורים בולטים יותר בכך שהם גורם ממכר שלא כולם נגעו בו אי פעם. לעומת סמים קלילים אותם ניתן למצוא בכל מסיבת נערים לילית פרועה וכל אחת לוקח לטעום מה זה, הימורים זהו תסמין מובהק של קושי נפשי שמי שלא הגיע אליו בדרך כלל לא התחבר אליו. גמילה מהימורים בצפון אפשרית בלא מעט מכוני גמילה, אבל חשוב שתגעו כי במקרה של התמכרות להימורים פעמים רבות תהיה לכם אפשרות טיפול ללא אשפוז או שהות רציפה במוסד גמילה. אם אתם מחפשים מרכז גמילה מהימורים בצפון אתם חייבים להכיר את מרכז הגמילה אחד על אחד, שעושה עבודה נדירה עם המטופלים במרכז, ללא אשפוז וללא כל מאפיין דומה. איך זה עובד אצלנו ולמה זה כל כך מומלץ?

גמילה מהימורים בצפון

גמילה מהימורים בצפון- למה לא כל מרכז גמילה מומלץ לכם

יש לא מעט מרכזי גמילה בארץ, ורבים גם באזור הצפון, המתפרסים על פני אזורי הצפון המגוונים החל מהמערב ועד למזרח וכלפי מעלה, אבל הבעיה העיקרית היא שרובם המוחלט פועל במתכונת של אשפוז, או מסגרת יום. אלו יכולים להיות בתים מאזנים, או מרכזי גמילה הממוקמים ממש במחלקה אשפוזית, ויש עוד ווריאציות. בדרך כלל מכורים ממש קלים לא נדרשים לאשפוז, אבל בכל מקרה קצת יותר מורכב זוהי העדפה ברורה של אנשי המקצוע, מפני שהדרך הקלה והנוחה ביותר לטפל במכור היא לשמור עליו קרוב אלינו ולפקח עליו 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. בפועל השיטה הזו דווקא כוללת לא מעט באגים, ולכן אתם חייבים להכיר את מה שאנחנו מציעים לכם- מרכז גמילה מהימורים בצפון שהוא לגמרי אחד על אחד, ממש כמו אצל הפסיכולוג שלכם.

איך זה עובד?

מרכז הגמילה מקבל מטופלים במתכונת של ביקורי רופא, כלומר- מפגשים קבועים של מעקב ושל טיפול, על פי תור, כאשר אתם אינכם פוגשים אף אחד אחד ובסיום המפגש חוזרים הביתה, ממש כמו אצל רופא שיניים ואפילו יותר טוב מזה. דברו איתנו לעוד מידע!

אנחנו זמינים 24/7, השאירו פרטים להתייעצות עוד היום!
דילוג לתוכן