מרכז גמילה מאלכוהול בצפון

מרכז גמילה מאלכוהול בצפון והסביבה

מתגוררים באזור הצפון ומוצאים את עצמכם נסחפים לאלכוהול באופן שהפך להתמכרות? מרכז גמילה מאלכוהול בצפון זה מה שאתם צריכים. איך מזהים מתי אנחנו או מישהו מהיקרים לנו זקוק למרכז גמילה ומתי ניתן להסתדר לבד, ומה עושים אם מדובר באדם עסוק, מונח בחברה או בעסקים, ואינו מעוניין לשבור את שגרת חייו לצורך טיפול גמילה? הצוות המקצועי של אחד על אחד, מרכז גמילה מאלכוהול בצפון [ אבל ממש לא רק מאלכוהול…] מציע שביבי מידע שחשוב לכם להכיר אם אתם מרגישים חסרי וודאות או מתלבטים בכל מה שקשור להתמכרות. מוזמנים לקרוא ולעקוב.

מי זקוק לסיוע מרכז גמילה מאלכוהול בצפון ומי יכול בלעדיו

קודם כל, מכורים זקוקים למרכז גמילה, נקודה. אדם מכור לא יכול להתמודד עם ההתמכרות בכוחות עצמו והוא זקוק לאנשי מקצוע שיסייעו לו בכך. אבל יחד עם זאת, לא כל אדם שאוהב אלכוהול הוא מכור, ויש שלבים ראשוניים בהם ניתן לעצור את הבעיה. בכל מקרה שאתם מתלבטים, אל תתלבטו- הרימו טלפון לאיש מקצוע אחראי. למשל, בצוות שלנו מחכים לכם מאחורי הטלפון מדריכים מקצועיים שלנו, מכורים נקיים בעלי המון ידע וניסיון, רגישות והבנה עמוקה, שישמחו לעזור לכם במידע ובתמיכה מכל סוג. יש מקרים בהם אתם חוששים לחינם, ויש מקרים בהם עליתם על הבעיה בשלב ראשוני וזה הופך את הכל לפשוט יותר, אבל במקרים אחרים בהם יש צורך בהתערבות מקצועית משמעותית- חשוב שתקבלו אותה ככל שיותר מהר.

מרכז גמילה מאלכוהול בצפון

ואם הוא לא רוצה

במקרה שבו מכור לאלכוהול אינו מעוניין לגשת לטיפול בכל מרכז גמילה מאלכוהול בצפון או בדרום, ויש לא מעט כאלו, אתם לא אמורים להרים ידיים ולהתייאש, וגם לא להתחיל להתווכח ולהציק לו, אחרי הכל- הסבל הוא שלו והוא עצום. אנחנו כאן גם כדי לסייע לכם להוביל את המכור בדרך הנכונה, עם ייעוץ צמוד ואנושי ותמיכה לאורך כל הדרך. המכון שלנו מלווה מכורים וגם בני משפחה, מעניק פתרונות לצרכים ייחודיים של כל מטופל, בונה תוכנית טיפולית תואמת לסדר יומו ולסגנון חייו בלי לעצור או לשבש אותם, ומאפשר לו לחזור לחיים בריא. מוזמנים להתקשר בכל רגע שאתם מרגישים את הצורך

אנחנו זמינים 24/7, השאירו פרטים להתייעצות עוד היום!
דילוג לתוכן