מרכז גמילה מהימורים בצפון

מרכז גמילה מהימורים בצפון והסביבה

אם אתם אנשים שזקוקים לפרטיות שלכם, ומחפשים פתרון לגמילה מהירה ויעילה בלי להפר את שגרת החיים הנורמלית שלכם, מרכז גמילה מהימורים בצפון הטוב ביותר שאתם יכולים לבחור הוא ללא ספק המרכז של אחד על אחד. למעשה, בשונה ממה שמציע כמעט כל מרכז גמילה מהימורים בצפון, מרכז הגמילה שלנו הוא ייחודי ביותר בכך שהוא מתנהל בלי להפוך אתכם לאובייקטים, יש לנו כמה ערכי יסוד עליהם אנחנו לא מוותרים בשום אופן, וזה בטח ידבר אליכם. כתוצאה מערכי היסוד הללו בחרנו בשיטה ייחודית של טיפול בהתמכרות, השיטה רלוונטית לכל מי שערכי היסוד הללו חשובים גם לו והוא נרתע ממרבית טיפולי הגמילה בגלל מאפיינים שסותרים את הערכים הללו. על מה אנחנו מדברים? הנה אנחנו מסבירים.

מרכז גמילה מהימורים בצפון

מאפיינים קלאסיים של מרכז גמילה מהימורים בצפון

המאפיינים העיקריים של מרבית מרכזי הגמילה בארץ כוללים כמעט תמיד מאפיינים שלא מתאימים למכורים שנושאים בתפקידים משמעותיים, בעלי משפחה, בוגרים ויציבים. מדוע אנחנו קובעים כך? אם כבר עשיתם בדיקה בעצמכם אתם וודאי לא תמהים על הקביעה הזו. אכן, מרכזי הגמילה כוללים תמיד או כמעט תמיד מכון גדול וציבורי, ששותפים לו לפחות מספר מטופלים, אפילו בית מאזן שכולל מספר קטן של מטופלים נעשה באווירה משפחתית וחמימה ומשותפת. זה מקסים עבור אנשים שנפלו להימורים או התמכרות אחרת מתוך קושי חברתי, קושי משפחתי או סבך חיים מורכב שמזקיק אותם בחברה תומכת שיהיה להם רק במקום כזה, אבל אם אתם מאלו הלא מעטים שנפלו להימורים בטעות, מתוך חיים בריאים ואיכותיים, יש לכם משפחה וחברים, ואתם לא מעוניינים להפסיד אותם בשביל חברה מפוקפקת במרכז גמילה, וגם לא רוצים שיזהו אתכם כמכורים ומטופלים, אתם מחפשים משהו אחר.

ערכי היסוד שלנו

ערכי היסוד של אחד על אחד כוללים קודם כל כבוד לחייו של כל מטופל, כבוד למשפחתו ולסביבת חייו, כבוד לפרטיותו ואלגנטיות מובנית בתהליך הטיפולי. אתם תקבלו מעטפת תמיכה וליווי צמוד לאורך כל הדרך, אבל אף אחד לא יסתכל עליכם כעל מטופלים אלא כעל בני אדם שזקוקים לעזרה. מוזנים לערוך איתנו הכרות מקרוב, דברו איתנו כאן.

אנחנו זמינים 24/7, השאירו פרטים להתייעצות עוד היום!
דילוג לתוכן