גמילה מסמים קשים

מרכזי גמילה בארה"ב שעוזרים למכורים לסמים להשתחרר מההתמכרות שלהם

מרכזי גמילה בארה"ב שעוזרים למכורים לסמים להשתחרר מההתמכרות שלהם הם יותר מסתם מקום להתנקות בו. הם מקום שבו מכורים מחלימים יכולים למצוא תקווה ולבנות חיים נקיים מהתמכרות.

ישנם סוגים רבים של מרכזי גמילה בארה"ב המציעים שיטות טיפול שונות, אך לכולן יש מטרה אחת שהיא להפוך את המטופל לנקי ומפוכח. סוג הטיפול הנפוץ ביותר המוצע במתקנים אלו הוא טיפול קוגניטיבי התנהגותי, המסייע למטופלים לשנות את תהליך החשיבה שלהם כדי שיוכלו לקבל החלטות טובות יותר.

מרכזי גמילה הם אופציה מצוינת לאנשים שיש להם התמכרות לסמים. הם מספקים את הסביבה המושלמת עבור אנשים להתרחק מאורח החיים הכאוטי והמלחיץ שבו הם חיו. ישנם סוגים רבים ושונים של מרכזי גמילה שיכולים לעזור לאנשים עם ההתמכרות שלהם, אבל אין פתרון אחד המתאים לכולם.

מהו מרכז הגמילה הטוב ביותר בקרבתי? מדוע יש אנשים שמעדיפים טיפול אשפוז בעוד שאחרים מעדיפים טיפול חוץ? למה אני צריך לצפות כשאני נכנס למרכז גמילה? כל אלו הן שאלות שאולי תשאלו את עצמכם לפני הכניסה למוסד שיקום. התשובות לשאלות אלו יכולות לעזור לך לקבל את ההחלטה לגבי סוג הטיפול לעבור.

מה זה גמילה ואיך זה עובד?

שיקום הוא תהליך להיפטר מהתמכרות לסמים. זה כרוך בטיפולים שונים, ייעוץ וטיפולים אחרים. השיקום יכול להיעשות במסגרת אשפוז או מתקן אשפוז.

הדרך שבה זה עובד היא שהמטופל צריך לעבור תקופת גמילה שבה הוא נגמל מהתרופות. לאחר מכן הם עוברים תוכנית שיקום הכוללת טיפול ומפגשי ייעוץ. המטופל יצטרך גם להשתתף בקבוצות תמיכה למכורים, תוכניות טיפול לאחר ולחיות עם בן לוויה מפוכח זמן מה לפני שיוכלו להחלים לחלוטין מהתמכרותם לסמים קשים.

המונח "שיקום" משמש לעתים קרובות כדי להתייחס למתקן או תוכנית טיפולים, אך ניתן להשתמש בו גם כצורת הפועל של המילה "לשקם", שמשמעותה לרפא או לשקם. מטרת הגמילה היא שאנשים הסובלים מהפרעות בשימוש בחומרים יהיו נקיים ומפוכחים, ויישארו כאלה.

שיקום הם בדרך כלל מתקני אשפוז בהם אנשים מתגוררים במקום למשך תקופה בזמן שהם מקבלים טיפול. תוכניות אלה יכולות להימשך בין 30 יום לשנה אחת או יותר. מכוני גמילה מציעים בדרך כלל מפגשי טיפול קבוצתי, מפגשי ייעוץ אישיים וטיפולים אחרים שעוזרים לאנשים ללמוד איך לחיות ללא סמים ואלכוהול.

מרכזי גמילה בתקציב נמוך – ידועים גם כמרכזי גמילה מסמים יוקרתיים

התמכרות לסמים היא מחלה כרונית שצריך להתמודד איתה בצורה המקצועית ביותר. אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם התמכרות היא ללכת לגמילה מסמים. מרכזי גמילה מסמים זמינים בצורות ובגדלים שונים. לחלקם יש תקציבים נמוכים בעוד שחלקם מרכזי גמילה מסמים יוקרתיים.

מרכזי גמילה מסמים בתקציב נמוך ידועים גם כמרכזי גמילה מסמים יוקרתיים מכיוון שהם מספקים את כל השירותים הבסיסיים הדרושים למכור כדי שיוכלו לעמוד על הרגליים ולחיות שוב חיים נורמליים. מרכזי גמילה בתקציב נמוך מציעים שירותים באיכות טובה במחיר סביר, מה שהופך אותם לאטרקטיביים יותר בכל הנוגע לבחירה בין סוגים שונים של תוכניות גמילה מסמים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מרכזי גמילה מסמים בארצות הברית. חלקם מציעים תוכניות גמילה בתקציב נמוך, המוכרות גם כמרכזי גמילה מסמים יוקרתיים. לתוכניות אלו יש בדרך כלל נקודת מחיר נמוכה יותר מאשר למתקנים אחרים ומספקות חוויה יוקרתית יותר.

בעשור האחרון, מרכזי גמילה מסמים יוקרתיים הפכו פופולריים באמריקה מכיוון שהם מציעים יותר שירותים ואפשרויות טיפול מאשר עמיתיהם.

עלות הטיפול במתקנים אלו היא בדרך כלל גבוהה מתג המחיר הממוצע ברוב התוכניות, אך לרוב מכורים מוצאים שכדאי לשלם מעט יותר עבור מותרות כגון חדרים פרטיים וטיפולי ספא.

10 מרכזי הגמילה הטובים ביותר בעולם מדורגים לפי איכות המתקנים והשירותים

מרכזי גמילה הם מקומות אליהם יכולים להגיע אנשים עם התמכרות לסמים כדי להחלים מההתמכרות שלהם. בדרך כלל מדובר במתקני מגורים המספקים מגוון שירותים ומתקנים.

ניתן לדרג את 10 מרכזי הגמילה הטובים בעולם לפי איכות המתקנים והשירותים שהם מציעים.

גמילה היא תהליך הדורש מסירות והתמדה רבה. חשוב לחקור את מרכז הגמילה הטוב ביותר עבורכם על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

הרשימה הבאה של 10 מרכזי גמילה מסמים הטובים בעולם המדורגים לפי איכות המתקנים והשירותים יכולה לעזור לך לקבל את ההחלטה שלך.

1) The Meadows, ויקנבורג, אריזונה, ארה"ב

2) Hazelden Betty Ford Foundation, סנטר סיטי, מינסוטה, ארה"ב

3) Promises Treatment Centers, Malibu, קליפורניה, ארה"ב

4) Cliffside Malibu Center (CMR), Malibu Beach, קליפורניה ארה"ב

5) החווה – מרכז שיקום אנטבוס (ARRC), גבול טנסי-טקסס עם ארה"ב

6) המרכז הטיפולי בקתה צ'אנג מאי (CCT), מחוז צ'יאנג מאי תאילנד

7) The Summit Sierra Tucson – מתקן לטיפול בהתמכרויות לסמים ואלכוהול יוקרתי (SAT), טוסון אריזונה ארה"ב

8) טיפול בהבטחות

אנחנו זמינים 24/7, השאירו פרטים להתייעצות עוד היום!
דילוג לתוכן