גמילה מסמים ואלכוהול – מה שאתה צריך לדעת

איך להיגמל מהסמים או האלכוהול?

תסמיני הגמילה של אלכוהול וסמים קשים מאוד לטיפול. תסמיני הגמילה יכולים להיות כל כך עזים עד שיכול להיות קשה להבחין בין מהי גמילה לבין מה שהוא רק סימפטום של ההתמכרות.

הצעד הראשון להיפטר מסמים או אלכוהול הוא להודות שיש לך בעיה. זה אולי נראה כמו צעד ברור, אבל לא תמיד קל להודות שאתה צריך עזרה. לאחר הודאה בבעייתך, עליך לדבר עם מומחה לגבי האפשרויות הטובות ביותר עבורך ועבור מצבך.

מהם השלבים הכרוכים בתהליך הגמילה ומהם השלבים שאדם יעבור?

תהליך הגמילה הוא מכלול הליכים הנעשים על מנת להסיר או להפחית את החומרים הרעילים מהגוף. תהליך הגמילה, באופן כללי, הוא סדרה של טיפולים וטיפולים המסייעים להיפטר מהסמים והאלכוהול שפגעו בגוף.

סמים ואלכוהול יכולים להיות ממכרים. הם עלולים לגרום לבעיות בריאותיות רבות כגון נזק לכבד, אובדן שינה, כאבי ראש, אובדן זיכרון וכו'. תסמיני הגמילה הם מה שקורה כאשר אדם מפסיק להשתמש בסמים או באלכוהול לאחר שהיה תלוי בהם במשך זמן רב. בהתאם לכמה זמן הם היו מכורים לחומרים אלו וכמה הם משתמשים בהם יקבעו עד כמה תסמיני הגמילה שלהם יהיו חמורים.

אנחנו זמינים 24/7, השאירו פרטים להתייעצות עוד היום!

איך אני מתחיל להיגמל מסמים ואלכוהול?

הצעד הראשון להיגמל מסמים ואלכוהול הוא לזהות את ההתמכרות. זה יכול להיות קשה מכיוון שאנשים מרבים להשתמש בסמים או באלכוהול כדרך להתמודד עם הרגשות שלהם.

השלב השני הוא להכין תוכנית כיצד תתמודדו עם תסמיני הגמילה. לדוגמה, ייתכן שתצטרך למצוא מישהו שאליו תוכל להתקשר כשדברים מתקשים.

השלב השלישי הוא לקבל עזרה מקצועית במידת הצורך. אם אינך בטוח לאן לפנות, התקשר אלינו, אנו נדע אילו משאבים זמינים באזור שלך.

ייתכן שתרצה לדבר עם יועץ או מטפל אם יש לך שאלות כלשהן לגבי ההתמכרות שלך פשוט פנה אלינו.

כמה זמן בדרך כלל לוקח להפסיק לחלוטין להשתמש בסמים או לשתות אלכוהול?

גמילה מסמים ואלכוהול לא דבר נעים. חשוב להבין שתהליך הגמילה לוקח זמן, וזה לא פתרון מהיר. יכול לקחת עד שנתיים עד שמישהו מתאושש מתהליך הגמילה.

על מנת להחלים מהתמכרות לסמים או לאלכוהול, יש צורך בסביבה שבה יוכלו לקבל את העזרה הדרושה מבלי להיחשף לחומרים.

אנחנו זמינים 24/7, השאירו פרטים להתייעצות עוד היום!
דילוג לתוכן